helenaass

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Midsommarafton

Av Helena - 25 juni 2011 10:17

Igår va det ju midsommar då...för dom som inte visste det. haha

Jag och Johan va till Furuviks djurpark utanför Gävle, det är ganska fint där, men det va fruktansvärt mycket folk..iaf mycket bilar på parkeringen, men sen när vi kom in till parken så va det inte så mycket folk ändå...alla hade samlats vid majstången för att se den resas..Vi gick först runt och tittade på djuren, sen gick vi ner mot tivolit och tog några lotter, men vann ingenting..som vanligt. Vi åkte även spöktåget, det tyckte iaf jag va mysigt. :)

Jag ville åka larven, men inte Johan så det blev inge..får åka nästa gång då...

Det blev verkligen jätte varmt med Jeans å adidasmunkjacka..Jag som tänkte göra mig lite midsommarfin..men jag lär mig aldrig att utanför Gävle är det ALLTID eller oftast fint och varmt väder...så har det varit de senaste 4-5 åren iaf.

Det stod några bilar parkerade efter vägen där den 21-åriga killen hade kört ihjäl sig natten till midsommarafton också utanför Furuvik..Det gjorde ju inte saken lättare...fick mig att tänka på 1 kompis som dog i en bilolycka i maj för 1 år sen i Hofors...


Jag fick iaf mina varma chips och min mjukglass, synd bara att tutti-frutti-strösslet va slut. Sen åkte vi hem, gick ut med hundarna. Sen när det va lugnt så kikade vi på film...Priest..Den va inge bra..tycker iaf inte jag så jag somnade. haha


Snart ska vi åka å handla och hämta Johans lille pojk också, får se om vi ska grilla i kväll eller inte...hoppas på lite bättre väder, just nu är det mulet, ser nästan ut som det ska bli regn, men det får inte bli det...inge roligt när det ska regna hela sommaren...Vill ha sol å värme så vi kan bada!!


Vill verkligen bada snart, har inte badat sen jag bodde hos mina föräldrar och det är ett tag sen...det va alldeles i början när jag och Johan började träffas...När vi tog ett kvällsdopp i månskenet, det va verkligen jätte mysigt.


Nu ska jag kika på vad Johan gör med min telefon...han har lagt in Zelda III på den. :D Får se hur det funkar om det funkar att spela. Men det verkar så iaf...för Johan spelar för glatta livet. haha


*kram* på er alla




 
 
Tess

Tess

26 juni 2011 17:25

Har du flyttat till din kille eller? :)
Annars, allt bra med dig?

http://tesss1.bloggplatsen.se

Helena

26 juni 2011 20:35

Jag håller på att flytta lite smått. Men jag ska även ha lägenhet i Hofors. Annars är allt bara jätte bra. Hur är det själv då?

 
Tess

Tess

26 juni 2011 23:29

Jag har fixat lösenord på min blogg. Adda mig på msn tesss@live.se så kan du få lösenordet där :) kramis

http://tesss1.bloggplatsen.se

Helena

27 juni 2011 09:41

Jag har dig redan på msn...lillajag432@hotmail.com

 
Tess

Tess

28 juni 2011 03:57

Jaha du hade det.. Men jag ser dig inte där? :P Logga in i morgon kväll så kan vi snacka där så du får lösenordet till min blogg.. Är väl inne efter kl 20..

http://tesss1.bloggplatsen.se

Helena

28 juni 2011 10:23

Okej, vi får se om jag är inne, annars kan jag skicka ett mail till dig också.

 
Tess

Tess

29 juni 2011 02:23

Japps, skicka mail :)

senare idag(onsdag) åker man på kryssning. weehoooo :D

http://tesss1.bloggplatsen.se

Helena

29 juni 2011 16:17

Glömde att skriva..killen som ska genomgå undersökningen riskerar 14 års fängelse

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 11 augusti 2013 19:14

Japp, precis. Jag ska börja med en ny blogg. Har även kvar denna ett tag men vet inte hur länge, så om denna skulle vara borta en dag så vet ni varför. Eller så har jag kvar denna blogg som jag lägger upp bilder å sånt i, för jag tror inte det blir...

Av Helena - 3 juli 2013 17:10

Helt okej vecka hittils. Jag har iaf bestämt mig för att sälja den här!     Måtten på den: Längd: 120 cmBredd: 50.5 cm Höjd: 45 cm   Den passar till marsvin eller till väldigt små kaniner! Jag har bara använt den 2 ggr, så den är näst...

Av Helena - 30 juni 2013 20:46

F.r.o.m imorgon så är min blogg lösenordsskyddad! Imorgon senast klockan 21.00 är den lösenordsskyddad pga personliga saker! ...

Av Helena - 29 juni 2013 21:39

Jag och min kära syster va upp till Norns bruk utanför hedemora/vikmanshyttan igår kväll och tittade lite, låg mitt ute i ingenstans. Åkte först fel, svängde åt fel håll när vi skulle rätt fram, men till slut åkte vi tillbaka till Vikmanshyttan och t...

Av Helena - 7 juni 2013 16:09


  Jag med en orm på Bessemerfesten i Hofors.      Fanns väl några som sålde en hel del intressanta saker, men jag köpte brända mandlar och jordgubbar. Det bästa med den svenska sommaren är just:     Sitter och väntar på att ett recept s...

Ovido - Quiz & Flashcards