helenaass

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Helena - 10 juni 2011 19:04

 

Här om dagen kände jag mig precis som den där med klubban på svansen..Hade jätte mycket myggbett som stod ut här å var.


  Så här kan man se ut om fötterna när man sover ute i skogen i en husvagn..jag vet att foten ser lite konstig ut..men inte så lätt att ta bilder med webcam.


Idag har jag städat åt mina pluttisar(Marsvinen). Och mest tagit det lugnt. Jag å vovvarna va ner å badade i morse å väntade på Johan som kom förbi en kort sväng. Sen har jag hjälpt mamma här på tomten, med deras hundar..Tänkte klippa gräset åt dom, men mamma tyckte det va för varmt så..

Hoppas jag får tillgång till det sen, älskar att klippa gräs och att hålla på ute på tomten. *L*


Hoppas att allt går som jag vill nästa vecka nu då. *Hoppas*Hoppas*

Imorgon ska jag nog städa i husvagnen..måste nog det, sen måste jag nog städa den på tisdag igen..kanske..om jag får främmande då.


Sitter å försöker hjälpa min tremänning med Zelda - Twilight Princess som han har lånat av mig. :) Känner mig stolt då när jag kan hjälpa andra. hihi


Fick även en tidig födelsedagspresent idag..1.a skivan av serien: Aspiranterna..den 2.a delen får jag på Tisdag. :)


Behöver en ny plånbok också..min börjar gå sönder mer å mer..Men jag är kräsen när det gäller sånt, måste ha många fack för mina miljoner plast kort som jag har.


Det va allt ifrån mig idag..God natt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards