helenaass

Alla inlägg under mars 2012

Av Helena - 16 mars 2012 20:50

Jaja, jag vet att den heter schweizernöt..säkert felstavat, men jag tycker den påminner mycket om nötgodisarna som låg i den där presentasken som hette Present när man va liten. *nostalgi*

Saknar jularna när jag va liten, saknar det mesta som va när jag va liten.

Varför kan inte saker vara som de alltid har varit? *snyft*


Saknar verkligen att bo hemma, och att saker å ting borde ha varit som vanligt, allt va så mycket roligare då..tycker jag iaf.

Tänker mycket på det..när man kom upp i tonåren..dom åren va rätt så skoj.

Av Helena - 13 mars 2012 10:19

Nu är äntligen våren här.

Tog en promenad igår å hundarnas tassar blev alldeles leriga, så nu märks det verkligen att våren är på väg...leriga vägar,snön börjar försvinna,gräset börjar bli grönt. Synd bara att det blåser idag. Men solen skiner ju så får vara glad över det iaf. Tänkte faktiskt gå ut å ta lite vårbilder sen i skogen å se om man ser nåt vårtecken..men det är väl lite för tidigt ännu, eftersom det fortfarande är tjäle(? osäker på stavningen) i marken.


Jag har spelat wii fit plus i 2 dagar nu, spelade det i både söndags å igår...usch vilken träningsvärk jag har i armarna..men det kanske är nåt annat också, jag vet inte...så idag tänkte jag vila lite å sen spela imorgon igen.

Det är väldigt kul. Det rekomenderas av viktväktarna..OCH det funkar faktiskt om man vill gå ner i vikt.

Kanske ska spela lite Your shape fitness Evovled? istället till xbox360kinect idag...får se hur det blir senare under dagen.


Nu ska jag lägga mig å se på film å hade lugnt å skönt å bara njuta av livet :)




Ovido - Quiz & Flashcards