helenaass

Direktlänk till inlägg 15 april 2013

Simon våren 2005

Av Helena - 15 april 2013 15:40

En kille som jag var kär i, i januari t.o.m mars/april 2005 tror fortfarande att vi är tillsammans, (Sommaren 2005) fast jag har sagt åt honom att det är slut, men han vill inte förstå det och det är mitt fel att jag aldrig kommer eller att jag aldrig hör av mig...men hallå, det är SLUT. S.L.U.T Min kärlek till honom försvann då han slog min hund helt utan anledning, hon låg så snällt i sin fotölj och helt plötsligt så smällde Simon till henne på nosen. Och hans mamma tycker att Bella är en sjuk hund för att Bella hade hoppat å vela hälsa på Simons lillebror, å simons lille bror är hundrädd å hur fan ska Bella kunna veta det...så bara för att simons lillebror är hundrädd å Bella hoppade mot honom, så är Bella en sjuk hund???Och Simon va så otroligt dum emot henne, det spelade ingen roll vad Bella gjorde så va Simon dum emot henne. Bella va så otroligt rädd för Simon, en gång skulle jag,Simon å Bella gå ut å jag ropade på att Bella skulle gå runt Simon men det ville inte Bella för Bella vågade inte gå runt honom. Då skrek Simon åt henne: TA Å LYD NÅN JÄVLA GÅNG!!! Och då sa jag åt Simon, ta å va lite snäll emot henne nån gång! Då svarade han tillbaka: Den där hunden förtjänar inte att man är snäll emot. Å Bella är ju van med att vara överallt, sova i sängen å i soffan, en gång hade Bella lagt ett märgben på min kudde i sängen, då hade simon tagit märgbenet å slängt ut det från balkongen, å hade tagit Bella i nackskinnet å lyft ner henne ifrån sängen...Så jag gick ju ut å hämta det där märgbenet å så va Simon sur resten av den dagen. Bella fick inte ens vara på toaletten för Simon, varje gång jag va på toa så skrek Simon åt hunden: UT FRÅN TOAN! Hundar ska inte vara på toaletten. Och när jag å Bella ville åka ut till mamma för att käka, för jag hade inge mat hemma, då blev Simon sur för att jag ville ha mat i mig. Och Simon blev sur för att jag köpte godis å mat åt mina djur. Jag å Simon hade varit å handlat en dag, då köpte jag grisknorrar åt Bella som Bella älskar. Då blev han sur för det också å sa att jag inte hade råd med det. Så dan efter så skulle jag å pappa åka å handla hundmat, då blev han sur för det också. På sista april hade Bella tagit lite fläskfilé från diskbänken, å då blev Simon skit sur å tog henne återigen i nackskinnet å lyfte upp henne. Och Simon sa att jag var alldeles för snäll emot henne som fyade henne på det sättet jag gjorde...Men vaddå, man behöver ju inte misshandla en hund bara för att hunden har gjort fel. Sen tror jag att det var Simon som hade tagit fläskfilé från tallriken för att få vara dum på Bella, för om Bella hade tagit det så skulle tallriken ha varit renslickad och ramlat ner ifrån diskbänken!!Så blev Simon skit sur då jag ville ta ifrån honom nyckeln hem till mig, jag sa att mamma skulle ha den, då blev han skit sur för det också å sa att varför ska din mamma ha nyckeln då? Då blev han sur för det också å gick hem. Så fort jag blev sur för att simon hade varit dum emot Bella då skulle han gå hem. Det finns säkert mer att skriva som Simon har gjort. Men en sak är säker. Jag önskar att jag aldrig hade träffat honom. Detta var våren 2005

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 11 augusti 2013 19:14

Japp, precis. Jag ska börja med en ny blogg. Har även kvar denna ett tag men vet inte hur länge, så om denna skulle vara borta en dag så vet ni varför. Eller så har jag kvar denna blogg som jag lägger upp bilder å sånt i, för jag tror inte det blir...

Av Helena - 3 juli 2013 17:10

Helt okej vecka hittils. Jag har iaf bestämt mig för att sälja den här!     Måtten på den: Längd: 120 cmBredd: 50.5 cm Höjd: 45 cm   Den passar till marsvin eller till väldigt små kaniner! Jag har bara använt den 2 ggr, så den är näst...

Av Helena - 30 juni 2013 20:46

F.r.o.m imorgon så är min blogg lösenordsskyddad! Imorgon senast klockan 21.00 är den lösenordsskyddad pga personliga saker! ...

Av Helena - 29 juni 2013 21:39

Jag och min kära syster va upp till Norns bruk utanför hedemora/vikmanshyttan igår kväll och tittade lite, låg mitt ute i ingenstans. Åkte först fel, svängde åt fel håll när vi skulle rätt fram, men till slut åkte vi tillbaka till Vikmanshyttan och t...

Av Helena - 7 juni 2013 16:09


  Jag med en orm på Bessemerfesten i Hofors.      Fanns väl några som sålde en hel del intressanta saker, men jag köpte brända mandlar och jordgubbar. Det bästa med den svenska sommaren är just:     Sitter och väntar på att ett recept s...

Ovido - Quiz & Flashcards