helenaass

Alla inlägg under juli 2013

Av Helena - 3 juli 2013 17:10

Helt okej vecka hittils.

Jag har iaf bestämt mig för att sälja den här!

   

Måtten på den:

Längd: 120 cm
Bredd: 50.5 cm
Höjd: 45 cm


Den passar till marsvin eller till väldigt små kaniner!

Jag har bara använt den 2 ggr, så den är nästan ny...använde den för ca 2 år sen då jag köpte den, sen dess har den bara stått i förrådet.

Säljer den för 350 kronor.


Ringde just en arbetskompis å frågade om hon skulle åka med mig och det skulle hon å så berättade hon att det va väldigt mycket gräsklippning imorgon, usch, jobbigt, men kul. Älskar faktiskt att klippa gräs, vet inte varför jag gör det, men jag gillar det iaf...visst kan jag vara slö å oengerad och inte har nån lust att klippa gräs ibland, men det är bara att säga ifrån till grabbarna och det tycker jag känns väldigt skönt att kunna göra!

Jag trivs väldigt bra än så länge iaf.


Städade i en ena ute-boden idag och hittade massa kläder som jag har slängt ut där, varför vet jag inte, men tog in dom iaf å tvättar dom. Men egentligen så blir kläderna nästan som nya när man gör så.

Går igenom garderoben, lägger kläder man inte använder i en svart sopsäck lägger ut dom i boden eller lägger ner dom i förråden och sen ett år senare så tar man upp de igen, och vips har man nya kläder...typ.   



Nu ska jag lägga mig å se på nån film eller vila iaf.






Ovido - Quiz & Flashcards