helenaass

Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

Vilket skit

Av Helena - 23 maj 2013 13:49

Har ringt hela jävla morgonen till AF och FK, men får ingen jävla hjälp! Nu fick jag hjälp av FK iaf, vad är det för inkompetenta idioter som jobbar på sånna där ställen??


Enda chansen att hitta ett bra jobb som man verkligen trivs med är nog att starta eget idag.

Jag funderar på att starta nån form av hobby där jag åker runt eller att folk kommer hem till mig så klipper jag deras kaniners/marsvins klor, mot en viss summa förståss.   undrar hur man gör, måste väl kanske ha nån form av tillstånd eller nånting skulle jag tro, nån som vet?


Jag tycker inte att jag blir bra på kort..enda som jag tycker blev bra är hundarna   

 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 11 augusti 2013 19:14

Japp, precis. Jag ska börja med en ny blogg. Har även kvar denna ett tag men vet inte hur länge, så om denna skulle vara borta en dag så vet ni varför. Eller så har jag kvar denna blogg som jag lägger upp bilder å sånt i, för jag tror inte det blir...

Av Helena - 3 juli 2013 17:10

Helt okej vecka hittils. Jag har iaf bestämt mig för att sälja den här!     Måtten på den: Längd: 120 cmBredd: 50.5 cm Höjd: 45 cm   Den passar till marsvin eller till väldigt små kaniner! Jag har bara använt den 2 ggr, så den är näst...

Av Helena - 30 juni 2013 20:46

F.r.o.m imorgon så är min blogg lösenordsskyddad! Imorgon senast klockan 21.00 är den lösenordsskyddad pga personliga saker! ...

Av Helena - 29 juni 2013 21:39

Jag och min kära syster va upp till Norns bruk utanför hedemora/vikmanshyttan igår kväll och tittade lite, låg mitt ute i ingenstans. Åkte först fel, svängde åt fel håll när vi skulle rätt fram, men till slut åkte vi tillbaka till Vikmanshyttan och t...

Av Helena - 7 juni 2013 16:09


  Jag med en orm på Bessemerfesten i Hofors.      Fanns väl några som sålde en hel del intressanta saker, men jag köpte brända mandlar och jordgubbar. Det bästa med den svenska sommaren är just:     Sitter och väntar på att ett recept s...

Ovido - Quiz & Flashcards