helenaass

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Helena - 16 juni 2011 21:22

Jahapp, vad har jag gjort idag då?? Hm, ingenting fram till 14.15 då mamma kom hem, då gick jag ut med mina vovvar sen in i huset till mamma..gav hundarna mat och pratade lite med mamma, sen gick jag upp i herbret och började plocka med mina saker och tittade vad jag skulle ha med mig till Johan imorgon och det blev ju lite saker..4-5 sopsäckar med bara kläder, fast jag tycker ändå att jag har dåligt med kläder å så det viktigaste av sakerna tar jag med mig..Resten hämtar vi så småningom, det är ju inte så långt emellan ändå så vi kan ju hämta det när vi känner för det.


Johan kom och hämtade sakerna som jag skulle ha med mig nu ikväll, för han hade vägarna förbi..å det va nog tur att han gjorde det för det blev fullt i bak och hade jag tagit med mig allt det där imorgon, så hade inte jag eller hundarna fått plats haha, det va kul å skönt att träffa honom nu en stund på kvällen. Han är så fin,mysig å snäll.


Så, vad händer imorgon då? Hm, ingenting fram till 14.30..Blir väl att packa lite mer här i husvagnen och ställa i ordning den å så, sen så kommer ju mamma runt 14.30 så då ska jag väl gå in i huset och prata lite med mamma, om mamma å pappa ska med imorgon eller inte. Och göra mig i ordning, för jag måste verkligen duscha innan jag åker nånstans..har f*n inte duschat på..vet inte hur många dagar..men men, är man bara hemma i skogen så spelar det ingen roll hur man ser ut..tycker iaf inte jag.


Va även in till valbo idag, mamma skjutsade in mig för hon ville att jag skulle köpa sköldpaddsmat till mina små sköldisar och då passade jag även på att köpa badkläder till mig och Johan.


Mamma tyckte även att Johan ska få en sak av henne..då blir han nog glad *L*


Det ska bli jätte mysigt att få vara hos Johan och hans lille pojk..undrar vad vi ska hitta på i helgen, nånting roligt blir det säkert, alltid roligt att vara med Johan.   


Det va nog allt från mig idag. Hade bäst alla ni..nu är det exakt: 19.5 timme kvar tills Johan och hans pojk kommer och hämtar mig och vovvarna.

Det ska bli så underbart att få vara med dom. *tycka om*


Men som sagt..hade bäst alla ni som läser min lilla blogg.




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards