helenaass

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Helena - 27 juni 2011 13:14

..Är det idag..tråkigaste dagen på hela veckan tror jag..Känns så iaf.

Jag har suttit inne och följt rättegången mot de åtalade som mördade Tommy.Johansson natten till den 3.e april..från det att jag slog igång datorn tills nu för ca 1 timme sen. Imorgon får de sina domar..imorgon klockan 11, ska kika då med.


Ska väl göra lite nytta nu innan pojkarna kommer hem. Varmt är det också så har inte orkat ansträngt mig nå mycket alls idag.


Men det är skönt att ta det lugnt ibland också.

Vet inte vad jag ska skriva heller, kände bara för att skriva nånting innan jag sätter fart med nånting...


Saker som man vill göra men inte kan är väldigt frustrerande, eller vad säger ni som brukar läsa? Så tycker jag iaf.


Nu kan jag/vi ÄNTLIGEN spela Zelda 1 till Nintendo 8-bit på ps2.   så nu spelar vi det på tv´n istället för på gameboy eller nån annan liten enhet.


Undra vad som händer annars idag...har ingenting planerat, inte än iaf...

Ska väl ut med vovvarna snart om nån timme å sen är det mat dags för dom.


Nu ska jag göra lite nytta, men vi ses å hörs. Kommentera gärna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards