helenaass

Direktlänk till inlägg 2 juni 2013

Lördag

Av Helena - 2 juni 2013 08:17

Igår kväll va jag å syrran på småstadsliv Greatest hits. Det va väldigt kul att se dom live och sen få deras autgrafer.

Först va vi och käkade här.

  i Sandviken.


Jag åt en jätte stor sådan här

  dom kanske tyckte jag såg hungrig ut eller nåt, för den va verkligen stor, inte normalstor utan stor.


Sen åkte vi till folkets hus i Sandviken och väntade på att de skulle börja

 


Under tiden tog Theres en bild på mig.

 

Hon sa åt mig att stirra eftersom jag blundade på de andra kortet som hon tog.

Köpte en t-shirt också.    då blev jag väldigt glad för jag har velat haft en t-shirt med dom hur länge som helst.


Vaknade idag med huvudvärk *suck* inte kul att vakna med huvudvärk..usch va trött jag känner mig idag, märks det?  Fick även deras autografer.   


Idag är det mulet, kanske jag ska försöka orka klippa gräsmattan då..nu har vi iaf skaffat bensin till klippo.

Annars händer inte mkt idag vad jag vet. Det blir en väldigt lugn vilo dag idag.

Ska nog lägga mig å vila en stund till, men först ska jag ta en Ipren får se om huvudvärken går över.

Antingen är det för att jag va uppe sent igår å vaknade alldeles för tidigt idag eller så är det för att sambon har haft fönstret öppet hela natten och jag har blivit kall i huvudet...


Jag är ganska trött idag, får se vad jag orkar göra för nånting.


Hade bäst

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 11 augusti 2013 19:14

Japp, precis. Jag ska börja med en ny blogg. Har även kvar denna ett tag men vet inte hur länge, så om denna skulle vara borta en dag så vet ni varför. Eller så har jag kvar denna blogg som jag lägger upp bilder å sånt i, för jag tror inte det blir...

Av Helena - 3 juli 2013 17:10

Helt okej vecka hittils. Jag har iaf bestämt mig för att sälja den här!     Måtten på den: Längd: 120 cmBredd: 50.5 cm Höjd: 45 cm   Den passar till marsvin eller till väldigt små kaniner! Jag har bara använt den 2 ggr, så den är näst...

Av Helena - 30 juni 2013 20:46

F.r.o.m imorgon så är min blogg lösenordsskyddad! Imorgon senast klockan 21.00 är den lösenordsskyddad pga personliga saker! ...

Av Helena - 29 juni 2013 21:39

Jag och min kära syster va upp till Norns bruk utanför hedemora/vikmanshyttan igår kväll och tittade lite, låg mitt ute i ingenstans. Åkte först fel, svängde åt fel håll när vi skulle rätt fram, men till slut åkte vi tillbaka till Vikmanshyttan och t...

Av Helena - 7 juni 2013 16:09


  Jag med en orm på Bessemerfesten i Hofors.      Fanns väl några som sålde en hel del intressanta saker, men jag köpte brända mandlar och jordgubbar. Det bästa med den svenska sommaren är just:     Sitter och väntar på att ett recept s...

Ovido - Quiz & Flashcards