helenaass

Direktlänk till inlägg 7 juni 2013

Bessemerfesten Hofors. m.m

Av Helena - 7 juni 2013 16:09

  Jag med en orm på Bessemerfesten i Hofors.   


Fanns väl några som sålde en hel del intressanta saker, men jag köpte brända mandlar och jordgubbar.

Det bästa med den svenska sommaren är just:

 


Sitter och väntar på att ett recept ska komma till apoteket också så jag kan hämta ut det..det skulle komma efter 16 sa veterinären jag pratade med, så får väl hoppas på det då.


Imorgon blir en kul dag hoppas jag! Men det skriver jag om i ett annat blogg inlägg!


Det blev ganska små bilder, men det blev väl så eftersom jag tog de med mobilen för att kunna få in dom i datorn snabbare istället för att leta på kameran som jag inte vet vart är, därför loggade jag först upp bilderna på facebook och sen hämtade dom därifrån.


Hämtade ett väldigt snyggt akvarium här om dagen också, va väldigt stort och väldigt fint. Så nu måste jag bara ta mig ork och fixa det förra..tömma det på vatten och lite så. Vet inte vad jag ska ha i det, om jag ska ha nåt i det..annars så kanske jag säljer det. Det är ju väldigt fint endå. (Bild kommer i ett annat inlägg), men det tar jag med kameran..tror jag.


Chattar med en apotekare nu, det är ett väldigt bra sett att ta kontakt med dom, slipper man ringa å ha sig.

Tack till den som uppfann internet. hihi


Usch, trött idag..har inte sovit en stund under dagen nu så jag är lite trött...men ska försöka hålla mig vaken så jag kan lägga mig tidigt så jag orkar upp imorgon och orkar med dagen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 11 augusti 2013 19:14

Japp, precis. Jag ska börja med en ny blogg. Har även kvar denna ett tag men vet inte hur länge, så om denna skulle vara borta en dag så vet ni varför. Eller så har jag kvar denna blogg som jag lägger upp bilder å sånt i, för jag tror inte det blir...

Av Helena - 3 juli 2013 17:10

Helt okej vecka hittils. Jag har iaf bestämt mig för att sälja den här!     Måtten på den: Längd: 120 cmBredd: 50.5 cm Höjd: 45 cm   Den passar till marsvin eller till väldigt små kaniner! Jag har bara använt den 2 ggr, så den är näst...

Av Helena - 30 juni 2013 20:46

F.r.o.m imorgon så är min blogg lösenordsskyddad! Imorgon senast klockan 21.00 är den lösenordsskyddad pga personliga saker! ...

Av Helena - 29 juni 2013 21:39

Jag och min kära syster va upp till Norns bruk utanför hedemora/vikmanshyttan igår kväll och tittade lite, låg mitt ute i ingenstans. Åkte först fel, svängde åt fel håll när vi skulle rätt fram, men till slut åkte vi tillbaka till Vikmanshyttan och t...

Av Helena - 3 juni 2013 16:46

Tänkte väl skriva om det som hände i lördags, men det hade jag tydligen redan gjort..tråkigt för då vet jag inte alls vad jag ska skriva...hm...*funderar*    Tänkte väl lägga ut biljetten som jag hade för småstadslivs uppträdande...men det va int...

Ovido - Quiz & Flashcards