helenaass

Alla inlägg under juni 2012

Av Helena - 29 juni 2012 19:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 22 juni 2012 21:23

Överskriften måste va det svåraste att hitta på till blogg eller till vad som helst det man skriver.

Just nu sitter jag å tittar på Beck - Kartellen. Den är rätt bra. Gunvald är väldigt arg å bitter i denna   

Imorgon kommer syster och Nathalie, undrar vad jag får av dom. *nyfiken*


Så imorgon ska jag till affären och köpa Schwartswaldstårta(?) och lite annat fika.

Hoppas verkligen att jag å några till åker till Biltema först innan de kommer, skulle vilja dit å köpa en cykel.


Äh, kommer inte på nå bra att skriva just nu..är ganska trött...vaknade lite väl lite väl tidigt imorse kanske.


Av Helena - 16 juni 2012 21:33

I Torsdags den 14.e Juni fyllde jag 30. Det va en toppen födelsedag. I helgen som va den 9.e kom mamma å pappa med paket..eftersom mamma jobbade den här helgen. Jag fick en jätte fin badräkt med en panter på, 2 fönster blommor,prydnadsaker och pengar. Av "J" fick jag en hel shoppingdag på Kupolen i Borlänge, det va jätte kul faktiskt. Vi käkade på Matpalatset. Sen på kvällen åkte vi till Gävle och gick på bio Tjernobyl diaries på filmstaden. Den va inte så bra som jag trodde den skulle vara.


Idag va "J´S" föräldrar hit och gratta mig. Jag fick 5 filmer av småstadsliv. Småstadsliv 1,2,3,4 och småstadsliv firar jul, gratulationskort av småstadslivs-gänget,presentkort på biltema.   


Nu väntar jag bara på syster å Nathalie, de har inte vart hit än, men jag hoppas de kommer snart...är jätte nyfiken på vad jag får av dom.


Det har varit en hel fantastisk födelsedag. Kan inte minnas att jag nånsin har haft en så bra födelsedag tidigare.

T.o.m vänner från facebook grattade mig, det trodde jag faktiskt inte. Men väldigt dålig stil att inte vissa grattade mig på facebook när jag grattade dom.


Nu ska jag nog gå å sova. Kanske åker till Biltema imorgon och skaffar en cykel med cykelkorg...vem vet.   

Får se vad det blir imorgon. God natt på er alla goa människor.

Ovido - Quiz & Flashcards