helenaass

Alla inlägg under januari 2012

Av Helena - 17 januari 2012 09:32

Jag tittar på en tv-serie nu på dvd...där är det en tjej som blir misshandlad av sin man...hon säger till honom att hon vill skiljas..han kommer hem till deras gemensamma hem, övertalar henne att de ska försöka igen och att han aldrig mer kommer att slå henne...Det händer igen! igen! Igen! Så är det i verkligheten också!


Killen blir sur/arg...slår tjejen om,om å om igen! Killen säger: förlåt, det kommer aldrig hända igen, JAG LOVAR!

Det är bara skit snack! Har han slagit en gång då kommer han att slå igen!

Även om tjejen älskar honom så otroligt mycket..det spelar ingen roll LÄMNA HONOM OM HAN SLÅR!!!

Annars blir det bara värre!


Jag pratar även av egen erfarenhet.


Som tur är har jag det väldigt bra just nu!



Av Helena - 1 januari 2012 16:12

Hjälpte syster att flytta i fredags. Det va ganska kul faktiskt. Jätte fin lägenhet har hon, blev nästan lite avundsjuk. hahaha igår hade jag träningsvärk i ena låret och idag har jag ont i ena foten, vet inte alls vad jag har gjort.


Sitter iaf just nu å tittar på när killen spelar Mario kart wii eller vad det nu heter, ganska kul å lyssna på honom, när han sitter där å svär. hahaha. Jag ska väl också sätta mig snart å spöa honom i det, så han svär ännu mer. hahaha


Imorgon tror jag att jag ska spela lite xbox..lite kinect. Ett gympa spel som jag har, men jag kommer inte ihåg vad det heter..men kul är det iaf..vet att jag har skrivit om det förrut. Men aja, det ska jag iaf försöka få tid att spela imorgon.


Det är svårt att hitta på nåt att skriva ibland...


Här spelar killen Mario Kart Wii, kanske inte världens bästa bild, men men. Det är iaf en bild från Mario Kart Wii Han spelar på 50 CC här.

 

Nu ska jag nog spela lite med honom, kommentera gärna. God forsättning på er allihopa.

Ovido - Quiz & Flashcards