helenaass

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Ingen rubrik..

Av Helena - 19 juni 2011 06:49

Jag tror att Tess har läst min kommentar och lyssnade vad jag skrev, att hon skulle skicka hit lite sol   haha idag skiner solen..iaf nu på morgonen.

Idag vet jag inte vad som händer..det verkar iaf bli skapligt väder, kanske åker iväg och fiskar eller gör nåt annat roligt.


Kan vara svårt att komma på nå vettigt att skriva ibland...iaf när jag inte har nå musik att lyssna på...eller jag har musik, men då kanske jag väcker den övriga familjen.


Imorgon när Johan jobbar ska jag göra lite nytta här hemma och överraska Johan sen när han kommer hem..Hoppas att allt funkar som det ska som jag har planerat hihi men det borde det göra.


Vi spelade lite nintendo wii igår..New Super Mario Bros wii...övning ger färdighet..lite fusk att jag ska ha 21 liv och Johan 6 liv..men jag har ju spelat det mer än honom också, har spelat nästan varje dag sen jag fick det.


Får se om det kanske blir lite CS idag mellan mig och Johan..det va ju några år sen jag spelade det...hm..får se..kan det vara 9-10 år sen? haha

Får se om min skicklighet håller i sig än hahaha


Jag fick ju nya fiskesaker utav Johan när jag fyllde..hoppas att vi kan  åka iväg och fiska idag..Det skulle vara jätte kul isf.


Hundarna har lekt lite nu på morgonen, men de blev trötta och somnade om..   tänkte att de skulle få sova 30-45 minuter till, sen måste jag väl sätta lite fart tror jag..med vad jag nu ska göra innan grabbarna vaknar.


Rubriker måste nog vara det svåraste att komma på ibland..iaf för mig.

Hade ingen bra titel på nån rubrik idag...så det fick bli "Ingen rubrik"


Pratade även med min tremänning igår..han va stolt över att han hade klarat första bossen på Zelda - Twilight princess va ju ett tag sen jag klarade den..kommer knappt ihåg vad det va för boss...har för mig att det va en gorilla eller nån form av apa.


Det ska bli kul att visa det spelet för mitt    sen.


Plockade upp några utav mina filmer igår...Tre kronor-serien gör sig verkligen fina i mitten av film-samlingen.   


Nu ska jag nog sätta lite fart..hade bra alla ni som läser min blogg.


 
 
Tess

Tess

19 juni 2011 23:36

Hade ni sol hela dagen? :) Vet du om man kan köpa nån box med Rederiet nånstans?? Kram

http://tesss1.bloggplatsen.se

Helena

20 juni 2011 14:45

Nja i stort sett hela dagen iaf. Man kan inte köpa hela serien med rederiet. svt skulle inte släppa hela den serien för det blev för dyrt med alla avsnitt..det är 318 avsnitt. Men vill du se dom så finns hela serien på youtube... http://www.youtube.com/watch?v=LvvfySd_qCw *kram*

 
Tess

Tess

21 juni 2011 20:38

Men vad trist! :( Ja jag har kollat på Youtube, kom till avsnitt 57 tror jag, sen försvann alla avsnitt.. Men då finns dom igen då antar jag? :D

http://tesss1.bloggplatsen.se

Helena

22 juni 2011 08:38

Ja, det ska dom göra. Jag såg klart hela serien iaf..men vissa avsnitt måste man leta efter.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 11 augusti 2013 19:14

Japp, precis. Jag ska börja med en ny blogg. Har även kvar denna ett tag men vet inte hur länge, så om denna skulle vara borta en dag så vet ni varför. Eller så har jag kvar denna blogg som jag lägger upp bilder å sånt i, för jag tror inte det blir...

Av Helena - 3 juli 2013 17:10

Helt okej vecka hittils. Jag har iaf bestämt mig för att sälja den här!     Måtten på den: Längd: 120 cmBredd: 50.5 cm Höjd: 45 cm   Den passar till marsvin eller till väldigt små kaniner! Jag har bara använt den 2 ggr, så den är näst...

Av Helena - 30 juni 2013 20:46

F.r.o.m imorgon så är min blogg lösenordsskyddad! Imorgon senast klockan 21.00 är den lösenordsskyddad pga personliga saker! ...

Av Helena - 29 juni 2013 21:39

Jag och min kära syster va upp till Norns bruk utanför hedemora/vikmanshyttan igår kväll och tittade lite, låg mitt ute i ingenstans. Åkte först fel, svängde åt fel håll när vi skulle rätt fram, men till slut åkte vi tillbaka till Vikmanshyttan och t...

Av Helena - 7 juni 2013 16:09


  Jag med en orm på Bessemerfesten i Hofors.      Fanns väl några som sålde en hel del intressanta saker, men jag köpte brända mandlar och jordgubbar. Det bästa med den svenska sommaren är just:     Sitter och väntar på att ett recept s...

Ovido - Quiz & Flashcards