helenaass

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Helena - 27 december 2012 18:04

Jag har haft det väldigt underbart över julen.   Ätit gott och med gott sällskap.

Jag har fått precis vad jag har önskat mig.

1. Fotmassage

2. Värmefilt

3. Sy-tillbehör

4. Pengar

5. Böcker

6. En bil


och mycket mycket mer.

Har åkt i stort sett hela julen...först till sambons föräldrar och sen till min syster och sen till mina föräldrar...så det har vart mycket åkande den här julen.

Ronja(ena vovven) va jätte trött i tisdags och på jätte dåligt humör...rök ihop flera ggr, först med Bella på morgonen, sen med Sessan...och sen med en utav hennes bröder så pappavovve fick gå emellan..han är så duktig på att säga till när barnen slåss.   


Men nu ska vi eller iaf jag vara hemma enda tills vi ska börja jobba!!! Usch, orkar inte åka runt hela tiden.

Idag så va jag å sambon till Kupolen i Borlänge och handlade lite, Det va väldigt roligt.


Nu ska jag nog lägga mig under värmefilten och mysa å se på nån film eller kanske Rederiet.

Hade bäst alla!   


Ovido - Quiz & Flashcards