helenaass

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Helena - 16 december 2012 12:04

Ordet sömn existerar inte i min sambos ordförråd...och att sömn är viktigt är ett ord som inte han å hans ugne verkar fatta!!


Ännu en natt där jag inte fick sova...har inte sovit sen i torsdags natt...eller natten till fredag, för då va inte hans unge här...då kunde jag sova iaf.

Men alltid runt 3-tiden på natten kommer ungen in i sovrummet och väcker mig/oss...sen kan inte jag somna om...så istället för att ligga å vrida å vända sig och hoppas att man kan somna om så är det lika bra att gå upp.


Undrar hur länge jag ska orka...jag orkar knappt med dagarna...ligger på soffan och bara blundar för att prova att sova, men det går inte heller...funderar nästan på att skaffa en övernattningslägenhet på helgerna bara för att få sova!


Jag ska jobba imorgon, men är rädd att jag inte klarar av det för att jag är så trött.

Ska försöka vara ledig på tisdag, bara för att få sova!


Sen på torsdag är det samma sak igen...troligen upp vid 3-tiden..och så jobba på fredag. Det kommer inte att funka i längden, men är det nån som bryr sig? Nej...det är det inte!


Igår vid 22.55 så ringde sambons ex och pratade bara allmänt, vem fan ringer 22.55 till folk så sent bara för att prata?? Om man ska ringa vid den tiden ska det vara nåt väldigt extremt viktigt isf. *suck*


Ja, jag måste försöka orka städa nu...orkar egentligen inte, men jag måste.

Får se hur länge jag orkar hålla på så här...jobba,inte få sova på helgnätterna och sen upp å jobba i veckorna...det funkar inte i längden, jag känner mig redan trött å slut, fast jag har vart ledig från i torsdags...sov rätt bra i fredags...men sen så började det...natten till lördag vaknade jag vid 2.45 för att sambons unge kom in då..va vaken resten av natten...sov en stund på eftermiddagen igår...gick å lade mig vid 22-tiden...sov till 3.30 natten till idag...å sen dess har jag vart vaken...det här funkar fan inte...vad ska jag göra??


*Suck* orkar inte längre....kanske måste till läkaren och sjukskriva mig igen...jag blev ju sjukskriven förrut..och det verkar som att det är på väg tillbaka...fast ännu värre nu känns det som.


Måste städa nu!

Ovido - Quiz & Flashcards