helenaass

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Helena - 12 december 2012 15:09

Det gör det ju verkligen! Idag när jag kom hem från jobbet så satt jag fart med att baka fler lussebullar, det blev 4 plåtar.

Nästa vecka börjar sambon att jobba också, det känns skönt det, men tråkigt samtidigt.


Igår va jag å 2 till å städa ett hus i Hofors..vi utför städning också genom jobbet. Och jag måste ju absolut gå husesyn när man kommer till ett nytt ställe...iaf om det är tomt. Det va verkligen STORT! Hade vi haft pengar hade vi nog kunnat köpt det.

Men iaf...jag å 2 till va där för att städa, och jag gick in i ett rum på övervåningen för att kolla...då slog en utav garderobsdörrarna igen precis framför mig, jag såg det t.o.m Sen när jag tittade in i den garderoben så va det ingen där...ganska häftigt att nåt sånt händer precis framför en, det är inte ofta.


Nu ska jag surfa vidare och kolla på Julkalendern och sen blir det rederiet..Och lite senare så ska sambon i väg för att köpa pizza åt oss.    *gott*gott*

Ovido - Quiz & Flashcards