helenaass

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Helena - 15 december 2012 11:09

Vet inte alls vad jag ska skriva om idag...har inga bilder att lägga ut heller..har blivit väldigt dåligt med bildtagandet på sistone.

Men iaf...vad tycker ni om årets julkalender? Jag tycker att det vänder sig till folk/barn som är mellan 12 å uppåt.

Idag ska jag byta gardiner i vardagsrummet och pynta lite inne på toaletten, kanske ta fram julgranen och städa lite medan pojkarna är borta.


Nästa helg ska vi ut i julruschen och titta på julklappar    iofs så är jag gott som klar, men har bara 1 till att köpa till...iaf 1 människa...sen så måste ju självklart djuren få en varsin. Hundarna ska nog få märgben eller oxsvans, eller så ska de få ett varsitt grisöra...men troligen så blir det märgben eller oxsvans. Kaninerna ska få en koja, som de kan sova i. Katterna ska få nå godis. Och sköldpaddorna ska få zoophobas.   


Ska ju handla idag, tror jag nog ska köpa chips..Estrellas Grillchips...om jag kommer ihåg det...va länge sen jag köpte godis. Iofs så köpte jag julgodis för ca 1 vecka sen för 350 kronor..men det är julgodis som jag tar fram dagen före julafton!

Men sambon har letat å letat men inte hittat nåt..hihi


Nu ska jag se på julkalendern och äta clementin.

Hej svejs.

Ovido - Quiz & Flashcards