helenaass

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Helena - 22 november 2012 20:02

Jag har haft en del kompisar på min vännerlista på facebook, men nu har de skaffat tjej, och då tar de bort mig och en till som jag också är kompis med..Varför inte stå för vilka vänner man har?

Om man inte får ha kompisar av det andra könet för den andre tycker inte jag att man ska vara tillsammans överhuvudtaget!

Det är fler som håller med mig om det på facebook, vad tycker ni?


Annars har jag jobbat idag, har vart rätt lugnt på jobbet idag...chefen kom för sent så vi blev inte insläppta förrän vid 8.30, så jag ska prata med honom imorgon om att jag också ska ha nyckeln eftersom ingen annan vill ha det ansvaret.


Har även pyntat lite idag, eller jag har satt upp julstjärnan och bytt gardiner i sovrummet, men måste försöka kolla efter en ny julgardin imorgon på jobbet till sovrummet.


Jag har börjat följt ett program som går på tv3 som heter Kontaktannonsen! Haha, rätt roligt program faktiskt.

Ska även kolla på ett program på tv3play som heter Stalkers, det är nog säkert jätte intressant...eftersom jag har vart med om en sån person själv.


Orkar inte skriva nå mer ikväll, men ha det bäst alla ni som läser min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards