helenaass

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Helena - 4 november 2012 20:18

 

Almis och Stina blev vänner till slut ändå.   


I helgen som va har min sambo blivit grattad. Är jätte avundsjuk på honom, jag köpte en telefon åt honom som ska tåla lite mer än andra telefoner...och jag hittade världens roligaste spel i telefonen!

Sen fick han ju mycket mera också. Ska även köpa en liten present åt honom imorgon också efter jobbet, men det blir nåt litet bara. Eftersom han fyller år imorgon..men vi firade honom i helgen eftersom vi alla jobbar imorgon, visserligen jobbar jag bara på förmiddagarna, men alla andra jobbar ju hela dagarna, så då blev det bättre om vi firade honom igår. Vi åt smörgåstårta och hade jätte mysigt och trevligt.

Va trevligt att alla kom.   

Synd bara att jag glömde knäppa kort på smörgåstårtorna, men men...det är sånt som händer ibland.


Måste prata med chefen om mina arbetstider imorgon också, jag kommer inte att klara 5 dagar i veckan...ska försöka jobba iaf 3 eller 4 dagar i veckan eller nåt...hoppas att hon går med på det bara, men hon är väldigt snäll så det är nog inga problem.


Funderar även på att gå å simma på fredagar, men vi får se...det skulle ju vara väldigt skönt att göra det efter jobbet och sen är det helg, det kanske är en skön avslutning på fredagar.


Nu ska jag fortsätta kolla på Rederiet innan jag ska sova..måste nog lägga mig snart så jag orkar jobba imorgon. *suck*


God natt på er alla.

Ovido - Quiz & Flashcards