helenaass

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Helena - 12 november 2012 09:32

Jag trivs väldigt bra där jag är å jobbar just nu. Folk pratar med mig,jag får vara med på allt vad de gör, vi har verkligen gemenskap där till skillnad från det andra stället jag va på.

Finns 2 personer som jag inte kan med, annars funkar allt som det ska där borta.


Hade en kommentar när jag loggade in här idag, tycker det är väldigt kul med kommentarer så fortsätt gärna att skriva kommentarer.


Förkyld är jag också..jobbigt att sitta vid datorn då.   


Mimmi´s kattunge växer å växer och blir bara rundare å rundare, hon är så söt...bild kommer på henne/dom också.


Näe, lägga mig å kika på nån beck-film så jag blir frisk till imorgon så jag kan jobba.


Hade bäst alla ni som läser min blogg!  


Ovido - Quiz & Flashcards