helenaass

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Helena - 17 januari 2013 16:56

  Jag har suttit å fipplat med min visdomstand på höger sida hela dagen, och nu för ca 30 minuter sedan så tappade jag den. Känns helt jävla underbart! Så nu slipper jag gå till tandläkaren tills vidare, så otroligt skönt!!!   

Det började att göra ont igår vid lunch, då jag skulle gå hem från jobbet, hade ont hela dagen igår och hela dagen idag...har mest sovit bort hela dagen för att jag har haft så förbannat ont.

Har fortfarande lite ont, men inte lika ont som jag hade tidigare.


Men nu känns det otroligt bra, enda som fattas är lite värme i huset. Måste fixa vedspisen, så vi kan elda, måste fixa den till nästa vinter iaf...nu när det är kallt, men även om vi skulle fixa den när vi får möjlighet så blir det väl en mild vinter nästa år bara för det.


Nu är jag hungrig också, pga av att jag tappade den där tanden å har inte lika ont längre...tog sån där frysmat som findus(?) eller felix eller vad det nu är för företag som gör dom....dom är inte så jätte goda, men jag orkade inte åka till affären, hade ingen idé om vad jag skulle köpa för mat heller.


Så nu ska jag fortsätta å kolla på rederiet å bara mysa.





Ovido - Quiz & Flashcards