helenaass

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Helena - 3 januari 2013 20:10

Det blev ett bra avslut på 2012! Jag fick en praktik som jag trivs med, jag blev vän med en person igen..hoppas jag..tror jag..det verkar så iaf. Jag å min ena tremänning fick kontakt igen.

Så det blev ett väldigt bra avslut.


På nyårsafton blev det middag här, bara jag,sambon å hans unge..vi åt gurkbåtar till förrätt, men det blev misslyckat. Till Middag åt vi fläskfilé med championjoner och potatisgratäng, det va jätte gott å så en god sallad till det, och till efterätt åt/drack vi smoothies..med frysta jordgubbar,banan och jordgubbsyougurt, det blev väldigt gott och en lyckad nyårsafton, sambons unge åkte ju hem till sin mamma sen så jag å sambon tog det lugnt, jag såg på tv..nyårsfirande på skansen eller vad det nu heter. Och så kollade jag ju självklart på Grevinnan och betjänten.   


Jag känner på mig att det här året 2013 kommer att bli ett väldigt bra år, jag hoppas att min känsla består!

Ovido - Quiz & Flashcards