helenaass

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Helena - 4 januari 2013 17:18

 Här väntar vovvarna på sina julklappar.

 


Det är verkligen jobbigt att vänta på paket.

 


Detta gjorde jag till nyår...smoothies. De blev faktiskt väldigt goda.

 


Så det va lite bilder från julen och nyår, kanske inte så jätte många, hade ju knäppt flera även på mig, men jag blir inge bra på kort.


Vi pratar om att gå åka pulka imorgon, pulka eller skridskor..jag ska iaf åka snowboard om det blir så att vi åker pulka.


Det hade vart inbrott i företagsbilen natten till idag...de hade bara krossat en ruta och dragit ur stereon å gått iväg med den, sen lagt tillbaka den...och så sa en person på jobbet: Ska vi göra rent runtomkring bilen tills polisen kommer, så det ser fint ut? hm....


Jag har fått jätte hög rank på tetris på facebook också.   


Idag när jag åkte till jobbet, hörde jag en jätte bra låt av Larz-kristerz - Här på landet. Verkligen bra låt.


Nu ska jag lägga mig å vara onyttig! Äta popcorn och godis å dricka resten av julmusten som är kvar och titta på Tre kronor.  Äh, vaddå, det är ju fredag. Då ska man proppa i sig massor av godis och fira att det är helg.   


Jag har även hört och sett att småstadsliv kommer att uppträda på nån krog här i närheten med början i mars, hoppas verkligen jag kan gå då! Dom är ju bara bäst.   


Det va allt från mig idag...hade bäst alla ni som läser.

Ovido - Quiz & Flashcards