helenaass

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Helena - 29 september 2011 10:00

En fin höst bild utanför huset.

  En jätte varm jacka och en fin kjol. Den här jackan blir varm i vinter.

 

Jackan och min randiga tröja.     Den här tröjan blir varm och skön i vinter.  

Så, det va lite kläder som jag hade beställt. Måste hitta passande strumpbyxor till kjolen bara, skulle haft ett par passande skor också, men det får nog vänta tills nästa månad kanske? Får se vad som händer då.


Visste ni förresten att om man multiplicerar längden på en killes tumme med tre, så får man längden på hans penis!


Imorgon ska Johan till sthlm med sin pappa å hämta lite saker som vi ska få av Johans syster. En ny spis bland annat..det behövs verkligen. Tackar för det.

Får se vad jag å vovvarna hittar på då..nånting ska vi väl hitta på iaf..Ska iaf städa!!


Idag tror jag att jag å Johan ska åka å handla..vi pratade om det igår iaf..får se hur det blir.

   Mitt tv-godis på kvällarna.


Har ingen fantasi..Vad ska jag skriva om?? Det kommer fler bilder under hösten iaf. Nu ska jag surfa vidare till fb å lägga upp lite bilder där. Tack å hej för mej.

Ovido - Quiz & Flashcards