helenaass

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Helena - 20 september 2011 20:58

Ja ni..se karlar. Jag har städat verandan idag medans Johan va ute..men det såg ju inte Johan förståss, jag frågade om han hade sett att jag hade städat verandan idag. Fick till svar: Har du?! Det måste jag kolla :) haha, är karlar allmänt blinda eller vad?    


Jag håller på att kolla runt efter en kristallkula, utan större resultat. Jag hittade en jätte bra sida på nätet om allt möjligt om sånt där. Den va faktiskt väldigt intressant.


Jag har även fått Johan att titta på Tre kronor med mig.   


Det börjar bli mörkt tidigt nu för tiden. Snart är det vinter   


YEEEEES!!! MIN SPOTIFY FUNKAR IGEN.   


Spelar nu: Gyllene Tider - Sommartider. Tyckte det passa bra, nu i höstens mörker...inte för att den är så jätte bra längre, men den funkar..Tyckte den va bättre i början på 90-talet, när jag va mindre.


Vi funderar på att åka till Idre..En bit ovanför Idre nästa vecka, det skulle vara jätte kul ju. Vi funderar på att åka dit å tälta och ha det mysigt. Det skulle ju vara skit kul att se övre dalarna också.    Får se hur det blir. Hoppas det blir så.


Nu lyssnar jag på Lasse.Stefanz - Främling. Kommer ihåg när jag å min tremänning Mats åkte upp till Söderhamn sommaren -07, då lyssnade vi på den låten. Den är faktiskt väldigt bra. Bra Sommarlåt..på nåt sätt...Inte för att dom sjunger om sommaren eller nåt sånt, men på nåt sätt så påminner den om sommaren.


Jag ska börja skriva berättelser..kanske starta en blogg som jag skriver berättelser i?


Lasse.Stefanz är faktiskt rätt bra. Jag har faktiskt en favorit låt med dom: Parapapa. Johan tycker nog också den låten är bra, fast han vågar inte erkänna det.   Jag tror han sitter å lyssnar på den i bilen när inte jag är med...fast han vill inte erkänna det. hihi


Jag hittade en sida på nätet om

Dark Moon Witchcraft är både en häxtradition och en unik kurs i häxkonst!
 
Det skulle ju vara jätte intressant jue..skulle jag tycka iaf. Och jag vet nog 1 till som skulle tycka det...nämner inga namn. Kanske 2 som skulle tycka det..Men 1 vet jag iaf..är lite osäker på den andra.
 
Jag ska gå igenom mina saker i förrådet också, kanske dags att göra det nu innan det blir vinter, sen är det ju skönt om sakerna kommer in också, dom saker som jag vill ha in iaf. Men jag ska ta in alltihopa och sen gå igenom det här inne, å sakerna som jag inte vill ha kvar ska jag ta ut i förrådet igen.
 
Snart fyller pappa också å jag vet inte alls vad jag/vi ska köpa.
Jag vet iaf vad syster ska få.   Hennes present är så gott som klar.
 
Ska nog snart även åka å titta/köpa julklappar och så julgodis förståss.   Det kan man ju inte missa.
 
Har hittat en jätte fin tröja på HM också, som jag funderar på att köpa och så en kjol till den å strumpbyxor, det blir jätte bra det. Kommer att bli så fint så. Så hoppas bara att jag hittar dom alla sakerna.
 
Det va allt från mig idag. Det va iofs ett tag sen jag skrev. Men men så kan det gå när jag inte har nåt vettigt att skriva om.
Det har jag iofs inte nu heller, men iaf. hahaha


Ovido - Quiz & Flashcards