helenaass

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Helena - 10 september 2011 11:43

Plutten ville att jag skulle skriva blogg igår när jag inte kunde sova, men efter han hade sagt det så kunde jag sova...jag somnade iaf.


Vi tittade på Evil dead igår, den va ju faktiskt rätt bra, ganska rolig.

Får se om det blir Devil´s prey ikväll eller nån annan film..eller ingenting alls får se vad som händer.


Idag är det marsvinsutställning i Järbo, men jag orkar inte åka så långt.


Jag kollade på Efterlyst igår på tv3play..å det va några som hade rånat pantbanken i Eskilstuna IGEN. Det är ju inte första gången. Kul att se ett inslag om det.


Det börjar bli höst nu, börjar bli kallt på nätterna och mornarna...mysigt å lite skönt.

Vi eldade i vedspisen igår det blev jätte skönt,varmt å mysigt.


Jag har även städat åt sköldisarna nu på förmiddagen, dom fick så rent å fint så   


Idag ska jag väl försöka klippa gräset iaf, när det har torkat upp lite.


Kommer inte på nåt annat att skriva...fortsätter en annan dag.

Hade bäst alla ni som läser.

Ovido - Quiz & Flashcards