helenaass

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Helena - 4 september 2011 19:07

      Här håller jag på med en maträtt som syster bjöd mig på för länge sen. Det är med gammaldags idealmakaroner, Tonfisk i vatten, Cremé freise..(ja, jag vet att det är felstavat, men jag vet faktiskt inte hur det stavas) purjolök och sen låter man makaronerna koka tills de är klara. Häll ut vattnet som makaronerna har kokat i. Å sen gojsa ihop alltihop i en skål eller kastrullern som makkisarna kokade i..å ät!!

Kanske inte ser så jätte gott ut, men det är faktiskt väldigt gott, tycker jag.


Skulle ha klippt gräset också, men har faktiskt inte haft lust eller tid..det har inte vart så bra väder heller.

Jag städade åt mina småttisar idag, dom blev så glada så. Mina små grisar. :)

Skulle vilja ha en marsvinsuppfödning igen..får se när det blir...


Jag har även skaffat facebook igen. Skönt att få kontakt med gamla kompisar igen och att jag får vara på facebook så mkt jag vill. Det är otroligt skönt.

Får göra precis vad jag vill utan att fråga om lov, det känns så otroligt skönt att få vara fri igen..att få göra saker utan att fråga om lov!

Får även prata med min tremänning Anders å det är också jätte skönt.

Funderar på om jag ska spela lite Phantasmargoria lite...eller om jag ska göra nåt annat kul...ska ju snart ut med hundarna å sätter jag mig å spelar nu så sitter jag där å då måste jag ut när det är mörkt å det har jag ingen lust med, så får väl kanske spela imorgon eller nåt.

Nu ska jag göra lite nytta, men kommentera gärna! Vill ha fler kommentarer jue!!

Hade bäst alla

Ovido - Quiz & Flashcards