helenaass

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Helena - 25 november 2011 19:18

Det här åt jag idag:

Kasslergratäng före ugn:

 


Å efter ugn


 


Å så från sidan:

 


Den är faktiskt jätte god.

Idag när jag å min pojkväns unge åkte å handlade så åkte vi förbi en hel del hus som hade pyntat fullt med massa ljus på tomten och huset. Det va verkligen jätte fint.

Såg iaf 2 stycken som hade pyntat ute på gården och på huset.


Första huset när man kommer in i byn härifrån har pyntat jätte fint på sin tomt,sitt hus och garaget. Verkligen jätte fint! Önskar jag kunde ta en bild, men det kan man väl inte göra bara så där? Eller?


Även jag har pyntat lite. Har iaf tagit fram julstjärnan och ljusstakar, har även pyntat åt katten ute, skulle verkligen behöva en kompis till henne. Hon vill ju inte komma in heller, så vad ska jag göra då?


Nästa helg ska vi baka pepparkakor,saffransbullar och kokoskakor. *gott*gott*

Och pynta lite mer.


Imorgon ska vi till Falun..Djurmagasinet, de firar Kattens dag där. Tänkte ta med mig yngsta, men tror hon får vara hemma, eftersom vi ska in på fler affärer också. Inte så bra för henne att sitta i bilen då. Egentligen så skulle jag vilja till Biltema också, men får väl kanske flirta lite med killen så kanske han är jätte snäll å åker dit, finns vissa julklappar som jag skulle behöva köpa där. Men vi får se hur det blir.

Å så måste jag köpa lite julgodis imorgon också, får f*n inte glömma det!! Det är ju jätte viktigt ju.

Å nötter också, men det behöver jag ju inte göra imorgon.

Måste även titta efter pepparkaksfigursformar..kan det finnas på öb tro?

Aja, det märks väl.


Skriver mer imorgon tror jag. God natt

Ovido - Quiz & Flashcards