helenaass

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Helena - 18 november 2011 09:42

Idag kommer min kära systerdotter! Det ska bli skit kul, det va länge sen hon umgicks bara hon jag.

Så det ska bli kul. Enda jag vet att vi ska göra är att vi ska äta tacos ikväll.


Ska hämta henne runt 15-tiden, å efter jag hämtat henne så ska vi handla TACOS!!!   

Sen ska vi hem hit.


Ingen fantasi alls om vad jag ska skriva, är skit trött, sov inge bra alls inatt.

Varför vet jag inte. Vaknade första gången vid 23.55, sen vaknade jag på natten nån gång..vet inte vad klockan var, men killen hade iaf inte kommit å lagt sig...Sen vaknade jag vid 4.30 å kunde inte somna om, för att äldsta hunden kom å trängdes. hihi    Sen somnade jag om vid 6-tiden å då va det nästan dags att gå upp igen.

*Suck*


Näe, nu har jag inge fantasi kvar...skriver mer imorgon eller en annan gång. Å kanske lägger in lite bilder på tacos :) hihi







Ovido - Quiz & Flashcards