helenaass

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Helena - 13 november 2011 18:25

En jätte god smörgåstårta som jag gjorde när älsklingen fyllde år.

 


Smörgåstårtan igen

 


Så här hade jag dukat

 


Å så lilla missen Ceasar.

 


Å så lite mys förståss   

    


Glöm inte lilla pappa idag.

Jag å mina vovvar va till mina föräldrar idag, så vovvarna fick leka av sig lite med sina föräldrar å syskon å äldsta hunden hade mysigt med våra 2 yngsta vovvars mamma.


Sitter just nu å väntar på att Gustavsson 3 trappor ska börja..han är ju bara så jävla bra. hahaha

Han är helt enkelt bäst!   


Å nu på fredag den 18.e hoppas jag att min systerdotter kommer hit och käkar tacos!! Sen får vi se vad vi hittar på..nånting måste vi väl hitta på iaf tycker jag iaf. Behöver ju inte nödvändigtvis sitta hemma om vi nu känner för nåt annat, men vad gör man i Hedemora/Långshyttan en fredagkväll? Vi ska iaf ligga i sovrummet!


Mamma har klippt mig idag, det blev faktiskt väldigt bra. Men luggen vill inte ligga som jag vill, så jag måste fixa den med skum å spray varje gång jag vill att den ska ligga som jag vill.


Jag tog hem saker från husvagnen idag, en hel del kläder och en kartong med massa broshyrer från vägverket som jag hade beställt för länge länge sen.


Försöker även att sälja min brudklänning och balklänning..Nån som är intresserad, det är storlek 38 på båda

Bild kan ordnas. Brudklänningen vill jag ha 2000 kronor för iaf..köpte den för 3500:- Balklänningen har jag inte bestämt pris på än.

Funderar även på att sälja husvagnen, men jag vet absolut inte hur jag ska göra med den..den är ju jätte mysig å sova i å ha väldigt mysigt i så har inte alls bestämt mig hur jag ska göra.


I mitt förra förhållande så tyckte jag att bonusbarnet va en väldigt stor belastning, det va liksom precis som att hon va i vägen för det mesta, hon va/är 10 år. Kunde inte cykla,kunde inte klockan, är inte det ganska onormalt att inte kunna cykla eller inte kunna klockan när man är 10 år? Hon kunde inte göra nånting själv...hon kom hem från skolan klockan 14.00..satt vid tv-spel eller datorn från det att hon kom hem tills hon gick å lade sig.

Står mer i ett annat inlägg.


I mitt nuvarande förhållande har killen en son på 3 år som är betydligt mycket smartare och vuxnare än vad Hon på 10 var/är. Och han känns inte alls som en belastning. Det är bara roligt att han är här hos oss tycker jag.

Jätte tråkigt när han åker hem, men när 10-åringen skulle hem till sin mamma så tyckte jag mest att det bara var otroligt skönt att hon åkte.

Varför är det så??

Ovido - Quiz & Flashcards