helenaass

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Helena - 19 april 2013 10:07

Jag och sambon har pratat om att stoppa egen korv till denna jul, som människor gjorde förr i tiden...men ingen av oss visste hur man gjorde och så fick jag tidningen Buffé där det stod precis hur man gjorde...är inte det lite märkligt, eftersom vi just hade pratat om det tidigare i veckan.


*Suck* sambon bröt internet för en stund sen, precis när jag hade skrivit klart mitt långa inlägg så blev jag utloggad...*suck* vad jobbigt det är när det händer sånt!


I helgen ska pojkarna till Sthlm, men jag hade inte möjlighet att följa med så jag blir hemma med djuren..nånting måste jag ju hitta på, så jag ska vara hemma å städa både inne och ute!

Kanske göra i ordning ena kaninburen så vi kan flytta upp den på altan sen så de äldre kaninerna kan flytta ut.   


Så funderar jag på att frosta av frysen, det behövs verkligen, göra en stor rensning där också.

Så jag har lite pyssel att göra ändå när jag är själv hemma.


Nu ska jag lägga mig och spela Castlevania - Symphony of the night och slö titta på Tre kronor-serien i bakgrunden.


Hade bäst alla ni som läser min blogg.

Ovido - Quiz & Flashcards