helenaass

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Helena - 9 april 2013 12:58

Här är jag, nyklippt.

 


Och här är jag några dagar eller nån vecka senare, efter en hård arbetsdag.   

 



Idag när jag va på affären så tyckte ann-sofie? tror hon heter så, att jag va fin i håret och hon tyckte att jag passade i min nya frisyr.   

Det tycker de på jobbet också, alla verkar tycka det. Kul när det är så.


Fick kursmaterial idag om att jag ska lära mig spela piano, tänkte det förrut, men jag ändrade mig så det kommer jag att skicka tillbaka, har beställt nytt matrial om att lära mig spela gitarr istället.


Nästa vecka eller redan till helgen så kommer värmen, har jag läst, får väl se om det stämmer, så jag kan släppa ut kaninerna snart...köpa kompostgrindar och flytta på den vita uteburen, så de kan få hoppa runt på gräsmattan.


Jag verkar ha gått ner i vikt också, jag provade en massa mediumtröjor idag, som jag inte har kunnat haft på jätte länge, men idag kunde jag ha dom.    Det känns skönt iaf.


Får se om jag ska ta mig tid och ork att städa på altan imorgon också efter jobbet..får se hur det blir.


Har iaf stortvätt idag, har öppnat fönstret i sovrummet också, märks knappt att det är öppet, visst, det är lite kallare här inne, men inte mkt inte.


Släckte värmelampan åt katterna också här omdagen..ska sätta i en ny lampa där, bara jag hittar nån.

Så ska jag köpa halsband åt dom, så de kan springa ute.


Det är väldigt skönt att ha kort hår, efter att jag har haft långt hår i ca 10-13 år nu.

Slipper ju borsta det på morgonen när jag är ledig, det är väldigt skönt.


Nu ska jag kika lite på solsidan tills det är dags att gå ut med hundarna.

Hade bäst alla ni som läser min blogg.

Ovido - Quiz & Flashcards