helenaass

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Helena - 26 december 2011 11:50

Det blev en jätte fin julafton iaf.

Fick en väldig massa fina saker av killens syster å mormor å morfar...det va verkligen jätte kul.

Och fick även jätte fina saker av mina föräldrar å syskon och så självklart fick jag en fin sak av killen också.

Djuren fick också paket så klart   

Berättar mer sen vad jag fick..är ganska trött just nu, funderar på om jag ska lägga mig å vila en stund.

Orkar knappt hålla ögongen öppna...


Nu är det bara invänta nyår då..men vad vi ska göra, har jag ingen aning om faktiskt...får se vad som händer.

Jag vill gå på bio, men filmen jag vill se får jag väl gå själv på, ingen annan vill ju se den haha får se hur det blir.

Kanske ska hjälpa en att flytta också, men det visar sig.


Hej hopp!




Ovido - Quiz & Flashcards