helenaass

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Helena - 21 december 2011 19:47

Igår vid 6.45 åkte vi in till falun..Johan skulle ha möte 7.30-9.30..jag satt i bilen och tittade på julkalendern..tills han va klar 9.30..sen gick vi till Johans pappas jobb och tittade vad han gjorde. Det va intressant, egentligen fick vi inte gå in där, inte ens dom som jobbade i samma hus får gå in på den avdelningen. Kriminaltekniska avdelningen på polishuset. Så svärfar visade oss runt lite grann, gjorde vissa expriment, det va väldigt intressant.


Vi handlade även julklappar till de flesta. Är bara några julklappar kvar nu, som vi tänkte försöka köpa imorgon.

Jag tror iaf Johan blir glad över sina julklappar..har köpt 2 st till honom.    Sen måste vi ju bara köpa åt djuren också. Hundarna vet jag vad de ska få redan, men sen är det katterna och marsvinen kvar..blir nog godis där med.


Vi har fått en ny soffa också av hans syster å hennes familj. En väldigt skön soffa, med divan å fotpall.


Är det nån som gillar årets julkalender? Enligt mig så tycker inte vi att den är för mindre barn..nån som håller med?


Har precis vart ut med hundarna på kvällsrundan å kört ner soptunnan till vägen..usch, jobbigt med så mycket snö som fastnar i hjulen.


Jag gjorde ett test som har med serien: Supernatural att göra..vilken karaktär jag är i den serien, jag blev Dean

Och om jag skulle ha vart en ängel så skulle jag ha varit Uriel. En väldigt bra serie som handlar om 2 killar Sam och Dean som åker runt i Usa och jagar spöken. Väldigt intressant serie.


Jag längtar till Lördag och Söndag nu. På lördag ska vi hem till Johans föräldrar, sen på söndag ska vi till mina föräldrar och vara där hela dagen. Det ska bli jätte kul hoppas jag.


Så är det..berättar mer en annan dag om supernatural, nu ska jag nog sätta mig å se på serien Tre kronor och bara slöa tills det är dags att gå å lägga sig.


God natt.


Ovido - Quiz & Flashcards