helenaass

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Helena - 9 oktober 2011 13:40

  Nu börjar det bli kallt på nätterna.

Här är ett inlägg från www.blocket.se som jag hittade när jag kikade runt på blocket. :


"Natten till söndag blir kall och under dagen väntas snö i Dalafjällen som övergår i regn. Risken för halka är stor i hela länet."

Kanske dags att sätta på vinterdäcken på bilen inom kort.

Jag å Johan va till Kupolen i fredags också..tänk att jag fick med Johan till Kupolen. Visserligen så va det Johan som ville in till Kupolen i Torsdags och jag i Fredags...men men han åkte så glatt med så.  hihi


Jag har börjat kika runt på en annan födelsedagspresent till Johan också, får se hur det blir om jag köper den eller inte. Det skulle ju iofs vara kul, men som sagt får se hur det blir.


Det är nog snart dags att ta fram lite varmare jackor,mössor å vantar också.


Nu ska jag surfa vidare till fb och gratta en tjej som fyller år idag!


Ovido - Quiz & Flashcards