helenaass

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Helena - 6 oktober 2011 19:52

    Idag har vi varit hit och tittat på en present till min pappa,Johans morfar och Johans syster. De fyller alla på samma dag.

Först va vi hit till Kupolen sen så åkte vi vidare till biltema, hittade 2 saker. 1 sak till pappa å 1 sak till Johans syster, men ingenting till Johans morfar..får se vad vi ska köpa åt honom.  Vi hittade en rolig sak till pappa på en annan affär i Borlänge, så vi köpte den också. Å så fick hundarna lite godis också förståss.


Hittade även en jätte fin födelsedagspresent till Johan, men då får han vackert stanna hemma! Han kan ju inte vara med när jag ska handla födelsedagspresent, men då åker jag nog bara till Falun, affären som Johans present finns i, finns ju även i Falun å dit kan jag ju åka själv. :) Ska försöka göra det snart...för jag vet inte hur länge erbjudandet finns kvar, sidan som jag har tittat på står det ju f*n ingenting om det...jätte bra affär, men en jätte dålig hemsida. *suck*

Nu ska jag försöka hitta nån bra film som jag kan titta på..känner för nåt svenskt idag.

Hade bäst alla ni som läser.

Jag älskar min Johan   

Ovido - Quiz & Flashcards